tisdag 13 november 2012

Juliga dörrkransar och mosshjärta

Nu är det dags att börja förbereda inför nästa julmarknad som är den 24 november. Då är det dags att vara i Hembyggdsparken i Ängelholm.
Då är det många dörrkransar som ska säljas eftersom det då bara är en vecka kvar till första adrvent så tycker jag att det passar bra.
Så här är ett litet smakprov på hur de ser ut.
                                            Äntligen har jag gjort mitt första fotocollage.

 
Trevlig kväll!
 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona

6 kommentarer:

  1. Påhittiga och duktiga du. Vilka fina kransar du gjort vill ha eller tror jag ska försöka göra något liknande.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Snyggt collage!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Fint det blev nu blir jag så sugen att komma igång.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  4. Vackra kransar och snyggt collage.
    Lycka till med försäljningen.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  5. Snygga kransar!!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...