torsdag 22 november 2012

Ett litet problem och moss-jakt...

Innan jobbet idag hann jag en liten sväng i skogen. Jag var där ganska tidigt och det hade inte hunnit bli riktigt ljus ute. Det hjälpe ju inte riktigt att jag gick långt in i den täta granskogen, då blev det ju ännu mörkare...
Jag var där för att plocka lite mossa som jag ska använda till lite dekorationer som jag ska göra i morgon.
Nu till mitt problem, jag skulle lägge upp en bild här på bloggen som jag tog idag i skogen men det stod att jag jade använt hela utymmet för picasa. Jag kunde köpa mer utrymme, stod där...
???
Hur kan jag ha gjort det?
Är det någon av er som har råkat ur för detta? Får man inte lägga upp hur många bilder som helst?
Skulle vara tacksam om npgon av er hade svaret!
Idag visar jag en bild från tidigare i höst...

 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona

6 kommentarer:

  1. Samma här. Jag fick köpa mer utrymme för ett tag sedan. Jag följde länken och fick mer utrymme. Och kunde fortsätta blogga som vanligt. Det kostade ca 50 kr. Lycka till.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag har inte råkat ut för det ÄN!!!

    Hoppas det löser sig på bästa sätt.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Jag har råkat ut och köpte mer utrymme..Tänk på att göra bilderna små då tar de mindre plats.. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Hej hej samma för mig, men innan du köper, tänk på att du kan lägga alla dina bilder på photobucket.com, det är gratis och du bara kopierar länken till bilden sen lägger in i blogger. Jag kör det ett tag får vi se :)
    Men det är högst iriiterande när denna ruta kommer upp, jag kan inte ens lägga nya bilder i sidan längre :( Men genom photobucket går det bra :)
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Eller så öppnar du ett nytt skribentkonto till din blogg, då får det nya kontot nytt utrymme och du kan skriva inläggen och placera bilder via det :)

    SvaraRadera
  6. Jag råkade ut för det när jag la in ny header. Tog bort två bilder och har kunnat fortsätta utan problem. Det var minst fem veckor sen... konstigt!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...