torsdag 15 november 2012

En liten hälsning...

Tittar bara in en snabb runda idag och bjuder på en trevlig bild. Jag har inte hunnit ta några egna bilder idag så denna har jag lånat..
I morgon är jag ledig heeeela dagen och det ska bli skönt. Då ska jag höstfixa det sista i trädgården och om jag hinner så ska jag nog pyssla lite också.

                                                              Ha en trevlig kväll!



                                                          Blomsterdesign i Landskrona

4 kommentarer:

  1. Så fint med det vita och den lilla pärlkransbården. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vacker bild och vackert porslin.

    Trevli kväll till dig med!

    SvaraRadera
  3. Underbart med en xtra ledigdag ;)

    Fina bilder!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Så härlig med en ledig fredag!

    Önskar dig en riktigt skön helg!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig :)

    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...