fredag 23 november 2012

Dörrkransar av grane

Då var det dags för nästa julmarknad,
denna gången är det dags att vara i hembygdsparken i Ängelholm.
Marknaden är i morgon (lördag) mellan 12-17
Dagen idag har gått åt till alla förberedelser inför marknaden Och jag har hunnit med att tillverka några kransar. Denna gången blev det enkla endast gjorda av grane.
 
 
Två av granekransarna hamnade på min egen vägg ovanför min senaste dekoration. Tyckte att det var lite tomt på väggen och dessa kransar passade därför bra där.
 
Tack för hjälpen angående mitt problem..
Nu har jag köpt mer utrymme och kan fortsätta lägga upp nya bilder.
 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona
 

2 kommentarer:

  1. Kransarna är verkligen fina. Det är snyggt med vanlig gran istället för ädelgran. Men barrar de inte lätt efter ett tag? Eller barrar de bara om man har dörr i trapphus så att de hänger inomhus?
    Johanna, pysselochpapp.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Fina kransar, ser inte så ofta kransar av gran.
    På tal om mer minne.. om du förminskar bilderna till 40-50 kb. så kan du nästan hålla på så länge du vill utan att de tar slut på minne. När de är så små räknas de som gratis.
    Högerklicka på bilden välj öppna med och sedan ex.microsoft offis picture manager och väljer redigera bilder och sedan för vebb.
    Jag har lagt till mig som följare på din blogg.
    Kram Meta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...