söndag 18 november 2012

Adventspyssel med grane i trädgården

Nyss hemkommen efter en dag på jobbet med massor av folk.
Tur att man har jobbat hela helgen för vädret har ju inte varit så roligt. Det har nästan varit grått och tråkigt i 3 dygn...
Idag ska jag visa vad jag pysslade med en stor del av fredagen.
Det blev både mossa och grane i mina gamla trälådor.
Det gröna lyser upp fint tillsammans med det vita och gråa.
 
Denna dam har varit med massor av gånger men jag gillar den. Nu har hon blivit inbäddad med mjuk kuddmossa tillsammans med zinkbrickan. Båda dessa saker finns att köpa här på blomsterdesigns webshop.


Så här blev resultatet av mitt pyntande.
Jag håller mig som vanligt till tre färger, grönt, vitt och grått.


Ha en trevlig helg!



Blomsterdesign i Landskrona

5 kommentarer:

  1. Men så mysigt! Gillar dom gamla trälådorna , sååå charmiga. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Sköna färger och kuddmossan kommer verkligen till sin rätt där i zinklådan.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina lådorna var med kuddmossan är, älskar den ,men svår att få tag på.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Hej.Har nu hittat ännu en jätte trevlig blogg att följa!Härlig "mosslåda"
    Ser framemot fler ideer,ha det gott
    /helena

    SvaraRadera
  5. Så roligt att du vill vara med och inspirerar andra i länksamlingen på min blogg !!
    Sååå vackert med den gröna mossan till det vita !!
    Ha det så bra !
    kram/Isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...