tisdag 20 november 2012

Adventsdekoration i collage

Idag visar jag ett collage av bilder på mitt egentillverkade "bord" och pyntet därpå.
Tyckte själv att det blev trevligt med alla sakerna på och granet blev pricken över i:et. Det är ju detaljerma som gör det.
Nu ska jag börja att förbereda inför utlottningens vinstdragning. Jag ska börja att skriva alla lottsedlar.
Jätte roligt att så många vill vara med och tävla! Det är över 25 personer och flera av er har 4 lotter så det är dags att börja skriva nu..
I morgon kväll kommer vinnaren att presenteras. Så håll utkik!



                                                       Blomsterdesign i Landskrona

7 kommentarer:

  1. Va´fin du har gjort och vilka fina mosskuddar du hittat!
    Ha en skön kväll - det blir spännande i morron :-)

    SvaraRadera
  2. Fint! Jag det ska bli spännande för jag vill sååå gärna vinna. Det hjärtat som jag köpte av dig gav jag bort till mamma i morsdags present. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har pyntat! Härligt med granruskor och kuddmossa:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilka fina dekorationer du gör.
    Vitt och grönt är så snyggt.

    Håller tummarna.

    SvaraRadera
  5. Vilken ny fin header du gjort!!!
    Spännande och se vilken den lyckliga vinnaren blir.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Här blev jag inspirerad, fint med bara grönt och vitt enkelt och vackert..kram Hatty :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...