fredag 2 november 2012

Höstdekorationer och små stilleben

Då var det redan november, t.om den andra november. Tiden går så fort att man knappt inte hinner med. Tycker inte att det har varit höst så länge men samtidigt så känns det som en evighet sedan det var sommar.
När man tänker på julen så känns det som den ligger långt bort men om 4 veckor ska vi sätta upp adventsljusstakarna i våra fönster och sedan är det full rulle...
På jobbet har jag varit i julavdelningen och satt upp saker i 3 veckors tid så jag har verkligen kommit in i "jultänket". Jag längtar iallafall lite till det är dags att julpynta här hemma.
Läser en massa julinspirerande tidningar, det finns så många fina att välja på.
Längtar ni till julen?
Idag har jag fotat lite julsaker som har kommit till webshoppen, dessa kommer innom kort att finnas i webbutiken.
Här hemma är det iallafall fortfarande höst med små stilleben lite överallt...
 
 
 
 
Bokgömmorna fick flytta fram på framsidan
 
 
Blomsterdesign i Landskrona

5 kommentarer:

  1. Vilka spännande lådor med äpplen och annat roligt i. Ha en bra helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Nix, längtar inte efter jul. För många måsten. Men när det väl är julafton, då är det härligt.
    Fina höststilleben du gjort.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  3. Tack för upplysningen om ljushållarna. Jag ska nog göra en liten investering jag med. Vilka mysiga äppellådor du har fixat till. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  4. Så smart du använt ditt elskåp! Nu ser det ut som en vacker ram till pyntburen istället för att vara ett "fult" blickfång. Bra idé!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh så mycket snyggt du visar ... blir riktigt sugen på att omedelbart hoppa i stövlarna och gå ut och pyssla !!
    Har suttit här en lång stund och tittat och blivit inspirerad av alla dina vackra inlägg !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...