torsdag 14 juni 2012

Betongpynt bland blommorna

I går fortsatte jag med mina planteringar. Fick gjort några iallafall.
Här har jag planterat i höga gameldags zinkkrukor med en söt blomma på framsidan. Dessa har jag haft i många år men jag äv väldigt glad för dem. Tycker om stilen.
Det blev samma blommor som igår.

 
En liten fågel i betong fick var med på ett litet hörn.


 
Lakris tittar fram bakom krukan
 
Ett egengjort hjärta i betong.

Nu ska jag hem till min syster på examenfest. som börjar om 9 minuter. (Tur att vi bor nära varandra)
Det ska bli roligt att träffa familjen och släkten.

3 kommentarer:

  1. Vad fint! Jag gillar stenarna i "vad det nu är"? Sååå snyggt. Du kan du. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Snyggt med gabionerna! Och sötaste kissen. :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Hej! Så fint du gjort! :) jag undrar så, var kan man få tag på grejen med stenar i? Om du gjort de själv ,hur? :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...