fredag 9 november 2012

Betongsaker på väg till julmarknad

Då var det dags för årets första julmarknad!
Jag har faktiskt längtat lite efter den, det är så roligt att förbereda och göra upp alla saker innan, det är ganska mycket jobb men det är det värt. Det är alltid kul att pyssla och pynta oavsett om det är till sig själv eller till någon annan.
Julmarknaden jag ska vara med på är en hantverksmarknad med ca 110 st utställare, den heter FINGRAR KAN och är i Höganäs både lördag och söndag kl.10-17. Det är ett stort utbud av handgjorda saker och det är max ett par stycken som får hålla på med samma hantverk, vilket är väldigt bra då utbudet blir väldigt brett.
Jag ska sälja betonggjutna saker och dörrkransar.
Kransarna har jag gjort nu i flera dagar medan betongsakerna har jag tillverkat denna och förra sommaren. Så idag var det bara att plantera och göra dem klara.
Det var detta som jag använde alla blommorna till.
Så här ser några av mina saker ut:
 
 
 
 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona
 

6 kommentarer:

  1. Så fiine betonggjentander, både cupcakekrukkene og hjertene!

    SvaraRadera
  2. Så flotte betongskåler, virkelig dekorative, flott med mange forskjellige.

    Klem Tove kristin

    SvaraRadera
  3. Her var det virkelig mye fint!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Åhh så fina betongkrukor!!!...Jag är verkligen allergisk mot de där julgrupperna i korg som finns att köpa överallt till jul. Ha det kul på marknaden. Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Oj vilka fina betongkrukor en sådan skulle jag gärna vilja ha. Synd att jag bor så långt bort.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Så fina krukor och planteringar!
    Mysigt med julmarknad.. synd att den är så långt bort annars hade jag kommit :)

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...