fredag 14 juni 2013

Kulingvindar och en sommrig leverans

Idag har det varit blandat väder. Lite sol, regn och mycket blåst. Det har blåst kuling och det har verkligen märkts. Tidigare idag planterande jag lite sommarblommor men det var inte helt lätt. Jag såg knappt vad jag höll på med eftersom håret blåste runt, runt hela tiden. När jag skulle fylla på med jord i krukorna så kom hälften utanför och hälften kom på mig. Så ett tag var jag helt svart i ansiktet och kläderna. Tur att jag satt bakom häcken och ingen granne kom förbi :-)
Men till slut fick jag iallafall ner alla blommorna.

Idag har det kommit massor med nya saker till butiken. Den största delen av dagen har gått åt att fotografera, mäta och arrangera bilderna. Jag har ännu inte hunnit lägga in några bilder i webshoppen men hoppas kunna göra det i morgon kväll.
Så håll utkik!
Just nu är hela uterummet fullt med kartonger och varor så jag har fortfarande mycket att göra.

En rolig vara som kom in för ca 2 veckor sedan är dessa jättefina trunkar eller koffertar i zink.
Tänkte att jag skulle ha en i trädgården och plantera några blommor i den. Vad tror ni om det? Det hade väl passat med någon murgröna eller något.



Önskar er en trevlig helg!


Blomsterdesign

3 kommentarer:

  1. Skitsnygga ::)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Ja hjälp, vad vinden tog i idag och de var inte speciellt varmt i vinden heller. Men imorgon väntas sommarvärme och sol igen. :)

    Jag kan tänka mig att det är roligt att ha en massa lådor att packa upp med nya spännande varor. Lite som julafton. :)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Vad kul med massa nyheter... ska titta in senare :)
    Verkligen snygga tror det blir kanon med murgröna i!

    Sv. Jag har jämt vita blommor både ute och inne men nu när jag snart har ett vitt hus så känns kul att prova ha någon färg för omväxling.

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...