söndag 23 juni 2013

Bowl of Beauty i min trädgård

När jag var på Chealse flower show i maj så såg jag en jättevacker pion som jag gärna skulle vilja ha. Det var `Bowl of beauty´.
Förra veckan var jag på en plantskola utanför Helsingborg och där hittade jag den. Så glad jag blev!
Det var en ganska liten planta med bara en enda knopp och fler syntes inte till, men jag köpte den ändå.
Den blir ju förhoppningsvis större med åren.
Så nu står den i min rabatt och har precis slagit ut!
`Bowl of Beauty´ är vit i mitten och rosa runt om. Tycker att namnet passar väldigt bra på denna skönhet.


I natt regnade det och vattendropparna finns fortfarande kvar på pionen.



Nu ska jag ut i trädgården och fixa lite...

Önskar er en trevlig söndag!


Blomsterdesign

3 kommentarer:

  1. En riktig snygging! Min har också slagit ut nu.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. WOW vilka somriga härliga bilder:)

    Om du gillar moderna mönster kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar en skön sommarhelg

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...