söndag 3 februari 2013

Fick en vacker bukett..

Då var denna helgen snart över och det dröjer 2 veckor till jag får vara ledig 2 dagar i rad nästa gång...
Men vi har hunnit med en hel del denna helg bl.a.
* Varit en liten runda utomlands, i Helsingör, där vi fikade och t.o.m. satt ute och åt. Det blev goda smörrebröd.  Mums!
* Vi åkte även till Lousiana och gick på Andy Warhol utställning.
* Varit på loppis men hittade tyvärr inget roligt.
* Bjöd hem familjen på middag som jag lagade för en gångs skull (annars är det alltid sambon som lagar all mat här hemma)

Jag fick en så fin bukett av mormor och morfar i lördags och den var precis i mina färger.
Tycker att det är vackert med vita och gröna/limefärgade blommor.
Den färgkombinationen känns vårig på något sätt och det längtar vi väl efter allihopa.

 
 
Jag gillar både ranunkler och germini och tycker dessa passar fint till hypericum och nejlikan.
Visste ni att den gröna lite "håriga bollen" är en nejlika? 


Blomsterdesign i Landskrona

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bukett! Jättefin! Här hemma är det mannen som också lagar mat :-)
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt härlig bukett!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er det en smuk buket.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig dag.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...