söndag 1 april 2012

Fina tulpaner och tjusiga ranunkler

Så fint väder det var idag på förmiddagen, så fint att jag blev sugen på att göra om lite i trädgården.
Jag grävde upp och flyttade om lite blommor så att det bättre skulle stämma i färger.
Sedan framåt middag då började det regna. Precis lagom till jag blev klar med trädgården.

Köpte fina  rosa tulpaner med fransig kant och vita tjusiga ranunkler. Jag har adrlig sett dessa tulpaner någon gång, de är väldigt intensiva i färgen. både cerise och lila i färgen.
Tulpner och ranukler är så fina ihop.









Vad roligt att ni gillade mina nya penseer i förra inlägget!
Ha en fin söndagskväll!

1 kommentar:

  1. Vilka otroligt fina tulpaner och tillsammans med de vita ranunklerna så blev det en riktigt snygg bukett.

    Ha en fin start på veckan
    Gunilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...