tisdag 3 april 2012

Trevlig leverans..

Äntligen kom sakerna som jag har beställt!
Det är alltid lika roligt att sprätta upp alla kartonger och titta på det som finns i. Det känns nästan som julafton när man får öppna kartongerna och packa upp massor med fina saker.
Jag har ännu inte hunnit lägga upp sakera i webshoppen men de kommer nog in där på torsdag...
Här är ett litet smakprov på några saker:

Metallurna PARIS 40cm i diameter och 28cm hög. 449:-


Metallskål MOULINS 50cm i diameter 22cm hög. 449:-



Krukorna har så fina öron!


Ljusstakar MENTON 38cm hög. 169:- st

5 kommentarer:

  1. Så vackra krukor/urnor! Väcker habegär...
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med om att öronen var något lite extra. Detaljer betyder mycket!

    Ha det så gott
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina! Väldigt krussidulliga detaljer. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Oiiii jag gillar allihopa :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina krukor i Gustaviansk stil, dom hade passat hemma på mitt sommarresidens Solliden på Öland. Vore toppen om du kunde komma och hjälpa mig med blommorna där.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...