fredag 5 oktober 2012

Kuddmossa i nätkupa

Idag har det regnat precis hela dagen... 
Jag som skulle plantera lite höstblommor på altanen idag men så blev det inte.
Det blev målning inomhus istället vilket var ganska bra eftersom det behövdes.
Igår fick jag en hel påse med KUDDMOSSA av en arbetskamrat. Så glad jag blev!
Förra helgen var jag ju själv ute i skogen och letade efter kuddmossa men hittade bara vanlig grönmossa.
Så det var med stor glädje jag tog emot påsen.
Tidigare i veckan köpte jag 2 st stora fat med tillhörande nätkupa från Broste som jag hade tänkt att göra något fint i.
Jag använde stora vita blockljus, kuddmossa, alekottar och värmeljus inuti nätkupan.

 
 



Ha en trevlig fredagskväll!




Blomsterdesign i Landskrona

5 kommentarer:

  1. Vilka fina nätkupor de skulle jag gärna ha hos mig.

    Fina arrangemang.

    Ha en riktigt fin helg

    SvaraRadera
  2. Vilka fina närkupor du köpt! Och vad snyggt du pyntat i dem.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kupor och snyggt arrangerat i dem också. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Utrolig flotte! Dette var virkelig koselig!

    Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvaraRadera
  5. Så fina nätkupor! Fina arrangemang du gjort med enkla medel. Snäll arbetskamrat som kommer med en hel påse kuddmossa :)

    Ha en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...