torsdag 25 april 2013

Kudde i betong

Nu är det äntligen helg för mig! I morgon börjar en 3 dagar lång och skön ledighet för mig och jag har en lång lista på vad som ska göras. 
Jag och sambon ska förhoppningsvis börja på ett stort och tungt projekt i helgen. Jag har kommit med en mycket bra idé (enligt mig själv iallafall) och jag hoppas att han nu har förstått att det ÄR en bra idé. Till en början var han var ganska tveksam när jag berättade om min plan men jag hoppas att han har ändrat sig. Projektet berättar jag mer om en annan dag...

En annan tung hobby som jag har är att gjuta betong. Det är så roligt att få testa sig fram och se vad som funkar eller inte.
Den här kudden i betong har jag gjort för ganska längesedan men den är fortfarande en av mina favorit alster som jag har gjutit.

Just nu använder jag kudden som fågelbad med ett par minpenséer som får flyta runt.
På hösten brukar jag ha mossa och några äpple i kudden istället för vattenbad. 






Blomsterdesign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...