onsdag 10 april 2013

En liten hälsning från min lilla vän

En liten onsdagshälsning från min lilla katt Lotus. Han myser och solar sig i fönsterkarmen.
På vintern ligger han gärna gärna i fönstret och gottar sig i värmer från elementet undertill och samtidigt som han har full koll på allt spännande som händer i trädgården. Alla fåglar och andra smådjur är på lagom avstånd från honom och det är något jag uppskattar kan jag säga. Han är väldigt glad för att fånga små fåglar men även möss och eftersom han har en egen ingång (kattlucka) så tar han gärna in alla djur och visar stolt upp dem för mig....
Så är det med husdjur. Men vad skulle man gjort utan dem?



Blomsterdesign


4 kommentarer:

  1. En riktigt söt liten katt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ser avslappnat och skönt ut, trots den hårda fönsterbrädan... ;-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Det är ju perfekt att ligga ovanför elementet och ha koll på allt som händer ute! Utan att behöva gå ut och bli kall! En riktigt smart gosekatt!
    /Katarina

    SvaraRadera
  4. ja,vad sjutton skulle man göra utan de små liven,det skulle kännas väldigt tomt
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...