lördag 20 april 2013

Solnedgång och vårspaning

I kväll efter jobbet så var jag på en liten spaningrunda i Landskrona, jag letade efter vårblommor.
Tror ni att jag hittade några?
Jajemen!
Massor!
Men det berättar jag mer om i morgon.
Idag blir det en bild från en färgsprakande solnedgång. Jag tittade ut genom köksfönstret och såg att solen just höll på att gå ner så jag fick snabba mig att hämta kameran och gå ut. Det tar ju bara ett par minuter sedan har solen försvunnit ner i havet, men jag hann få några bilder iallafall.


Hoppas att solen har lyst på er idag och att ni har haft en bra dag!


Blomsterdesign

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker solnedgång! Visst är det härligt nu när våren har kommit, ha haft soligt igår och äntligen slog några krokusar ut!!! Vårkänslor direkt. Önskar dig en fin söndag/Gela

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Det finns inte mycket som slår en solnedgång över havet.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...