fredag 6 september 2013

Solsken och nytt i blomsterlådorna

Vilken ljuvlig dag!
Idag har det varit solsken precis heeeela dagen och är det fortfarande. Jag har varit i trädgården och fixat lite, planterat några tulpanlökar, klippt gräset, planterat om i olika krukor och putsat alla fönster på hela huset och uterummet. Men jag har också hunnit njuta av värmen och solen denna underbara dag.
Att bara få lov att vara hemma och dona med småsaker är nog min absoluta favoritsysselsättning, att städa och göra fint i trädgården ger mig så mycket.

Blomsterlådorna på framsidan blev omplanterade idag. Jag tyckte att sommarblommorna var så tråkiga och fula så nu var det dags att göra lite nytt och fint!

Det blev murgröna, hebe och silvergirlang som jag satte.


Hoppas ni får en trevlig helg!
För min del väntar jobb, hela helgen.


Blomsterdesign

2 kommentarer:

  1. Fint du gjort i dina krukor! Skönt att gå hemma och fixa.
    Trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg kombination i dina lådor !
    Visst är det skönt med såna där dagar
    när man både njuter och hinner en hel del !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...