tisdag 17 september 2013

Dörrkransar med rönnbär och höstens fynd nu i Butiken

Nu har det kommit in lite varor till butiken. Några nyheter och några "gamla godingar" har kommit in igen..

Detta fina hjärta i betong kom in i augusti men tog slut efter en veckan men nu är det tillbaka igen men i en större storlek! Jag har fyllt det med röda rönnbär och en ranka av murgröna. Tyckte att det behövdes lite färg till den gråa betongen..
Tänk till julen att fylla hjärtat med mossa, ljus och någon hyacint som ligger tvärsöver. Ett sådant arrangemang kommer att finnas på mitt soffbord i december. Det är även fin tatt fylla det med sand och sätta värmeljus runt hela hjärtat.
Ni hittar hjärtat här för 189:-



Andra hjärtan som har kommit in igen är dessa populära öppningsbara "dörrkransar" Man byter lätt ut innehåller efter säsongens utbud.


Även det lite större hjärtat har kommit in igen.
Det är 27cm och kostar 169:-


Om man vill ha ett hjärta att hänga i ett fönster så passar detta jättebra. Här finns ingen baksida, eftersom det är konvex i formen så är hjärtat lika fint framifrån som bakifrån. 
Detta finns i 3 olika storlekar och ni hittar dessa här och kostar från 89 kr.





Är man inte så hjärtig av sig så finns denna runda dörrkrans i metall som också går att fylla med fina saker från naturen.
Ni hittar denna kransen här

Handlar ni något i webshoppen innan den sista september så bjuder jag på en liten gåva som jag skickar med i paketet. Det vill ni väl inte missa?



Blomsterdesign

1 kommentar:

  1. Tack för inspirationen, nu blir det rönnbär i mitt hjärta. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...