söndag 6 oktober 2013

50.000 och nya varor i Butiken

Jipiii!
Nu har bloggen passerat 50.000 besökare!
Tänk att ni är så många som har tittat in här.... Vissa är här varje dag och andra lite då och då. Bloggen skulle inte vara något utan er. Hade inte ni tittat in här så hade jag nog inte skrivit och lagt ut bilder på allt jag pysslar med.
Jag är riktigt glad att jag började blogga och tack vare er så tänker jag fortsätta!

Att bloggen har passerat 50.000 ska vi fira med en utlottning men det kommer jag att berätta mer om i nästa vecka...

I fredags kom det varor från danska IB Laursen och jag har hunnit lägga upp några nyheter i webshoppen.

Som dessa fina korgar i metall eller så kallade lökkorgar. Finns i 3 storlekar



En annan fin metallkorg är denna vita med skavda och slitna kanter. Den är fin att använda till att förvara småsaker eller att använda som kruka och plantera något i den.
Finns i 2 storlekar och kostar från 199 kr.





Alla nya varor hittar ni här


Blomsterdesign

2 kommentarer:

  1. Grattis till 50 000 :-) Lökkorgarna var så fina...
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besökare !!
    Jättesnygga korgar !
    Ha det så gott !
    kram/isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...