söndag 10 mars 2013

Vita tulpaner och patentflaskor

Idag har det blåst och varit kallt hela dagen så jag är faktiskt glad att jag har jobbat. Idag har det inte varit något vårväder alls men jag hoppas att det snart slutar blåsa och att våren kommer tillbaka...
I onsdags när jag handlade mat så slank det ner en bukett vita tulpaner i kundvagnen. Man kan bara inte motstå att köpa när de står flera hundra stycken fina buketter direkt när man kommer in i butiken. Så det blev 10st vita tulpaner som fick följa med hem.

För en tid sedan så fick jag dessa vackra turkosa patentflaskor av min mormor. Innan har de stått tomma ovanpå ett skåp men nu fick jag plocka ner dem och använd dem som vas.
Hittade även några små videbollar som också fick komma fram
 

 


1 kommentar:

  1. Ja, det är sådant fint pyssel man får roa sig med när vädret är som det är.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...