måndag 4 juni 2012

Vackra hundkex

Tycker att alla pratar om vädret vi har... Men man kan ju inte annat än att hålla med om att det är VÄLDIGT kallt.
Snart är det student och skolavslutningar, sommarlovet börjar och så ska det ju vara sommar.
Barnen ska inte ha skolavslutning med jacka och strumpor. Det är helt fel.
Men det verkar inte bättre.. Vi hoppas att det snart vänder och att värmen kommer tillbaka.
Idag har det varit 10 grader och det har blåst ganska mycket så det har känts riktigt kallt.
Jag hade faktiskt vantar på mig när jag körde till jobbet, i juni!!

Nu till något annat.
Nu är det så vackert i vägkanterna när man ser alla fina lupiner tillsammans med hundkex och andra ängsblommor.


Roligt att ni gillade nyheterna i webshoppen i förra inlägget!

2 kommentarer:

  1. Visst är det vackert trots kylan. jag kan nästan köra i diket när jag ser allt vackert... Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hundkex är så vackert! Tänk dig en bukett med hundkex och pioner...mmmm!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...