onsdag 20 juni 2012

Äntligen börjar Rosfesten

Oj, vad det har växt idag. ..
I går visade jag bilder på två av mina rosor, då var rosorna knoppiga och på väg att slå ut. Fotona tog jag i går morse
Nu när jag kom hem från jobbet så hade flera av knopparna slått ut! Jippi!!
Så stor skillnad det är på 1,5 dygn. Så mycket värme och sol gör för blommorna.
Det blev genast en färgklick i rabatten.

Så här ser rosorna ut idag
 

 
Rhapsody in Blue



 

 
Augusta Louise   på väg att slå ut.



Blomsterdesign i Landskrona

3 kommentarer:

  1. Så otroligt vackra! Älskar rosor!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Hej Therese!
    Vilka vackra rosor!

    Ha en trevlig midsommarhelg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Vacker färg på den första.. Mina rosor har dött flera stycken. Trist! Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...