torsdag 15 augusti 2013

Formex och trädgårdsmässa i Landskrona

Nu väntar 3 veckor med intensivt jobb för mig. Att både jobba heltid på ett ställe, sköta ett eget företag och sköta ett helt hus + trädgård (eftersom sambon jobbar borta i veckorna) är inte alltid så lätt. Just nu känns det som jag knappt hinner med....

Eftersom jag ska vara med på 3 olika trädgårdsmässor under 3 veckors tid så ska jag hinna med och tillverka saker jag ska sälja och det tar sin lilla tid. Men givetvis är det ju roligt, annars hade jag inte gjort det.
Jag håller på att plantera, göra kransar och andra dekorationer som jag ska sälja nu till helgen på en trädgårdsmässa här i Landskrona. Trädgårdsgillet heter mässan och är nu på lördag mellan 10-16.
Där kommer att vara försäljning av massor av vackra saker som har en koppling till trädgård.
Jag ska vara med och deltaga med mitt företag. Vi kommer att visa och sälja stora delar av sortimentet. Bla. krukor, dörrkransar, ljuslyktor, fina blomsterarrangemang och krukväxter.
Det kommer också vara en tävling bland olika företag i Landskrona-området som har tillverkat och dekorerat varsin vacker flotte.
Vill ni läsa mer om detta evenemang så klicka här


Förra årets vinnare av flottaste flotten var denna runda vackra flotte.
Ett härligt utespa med vackra blommor runt om kring.

I morgon flyger jag till Stockholm och ska gå på Formex mässan hela dagen. Det är inköp inför hösten och julen som ska göras.
Kommer att kännas konstigt att titta på mossa och en massa tomtar i morgon som samtidigt är det alltid roligt att få se på alla fina nyheter.
Hoppas på en massa inspiration också!
Under helgen kommer jag att visa bilder från mässan här på bloggen så ni får se vilka nya trender som gäller nu till höst.


Blomsterdesign

1 kommentar:

  1. Så kul med mässor!
    Lycka till med er försäljning.
    Spännande att se vad du hittar för nya trendiga prylar på formex.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...