söndag 5 maj 2013

Krokusar i mängder

I helgen har det tyvärr inte blivit mycket gjort i trädgården eftersom jag har jobbat. En liten runda på kvällen har det blivit och då har jag hunnit med att vattna penséer och andra blommor som jag har planterat.
Så några bilder har det heller inte blivit i helgen så det blir faktiskt bilder som är 2 dagar gamla som visas idag.
I fredags var jag nere i parken som jag brukar besöka på våren och tittade på allt vackert.
Där fanns fortfarande många fina krokus som blommade för fullt. Inga gula fanns där, bara vita och lila.









Blomsterdesign

4 kommentarer:

  1. Underbara krokusbilder! De gör sig bra i mängd.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det är med bara vitt och blått, här har nästan alla krokusar vissnat, hunden har väl påskyndat det hela eftersom hon älskar att ligga just där vi har som mest krokusar, de vi hade i parken har rådjuren mumsat i sig :-(
    Hoppas du får en skön vårvecka i skåne! Jag efterlyser lite varmare väder annars är det solit och fint.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint med så många krokusar!
    Tack för dina ord inne hos mig! Jag skall titta lite bättre här sen, när jag inte sitter vid mobilen... Ser att du har en butik som jag blir nyfiken på!
    Nu jobba två dar till o sen långledig! ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. For et herlig krokus-hav!!...sååå vakre og du har fanget de så flott:)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg:)
    Ønsker deg fine vårdager:))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...