torsdag 13 december 2012

Tomtar i trappan...

Nu tror jag att jag är färdigpyntad här hemma med julblommor och tomtar. Jag är inte så väldigt glad för att sätta upp tomtar överallt i alla rum, men på några ställe i huset har det blivit.
Det bästa med julen tycker jag är alla söta blommor som finns nu. Tex. julrosor och hyacinter är jag väldigt förtjust i. De är så fina att titta på och så doftar de gott också.
Jag har satt 2 st tomtar (som är köpta här) som är gjorta av filt i trappan tillsammans med en silverkon med belysning. Tyckte att trappan behövdes fiffas upp lite så det fick bli lite pynt där. Tror nog att jag ska gå ut och ta in lite grane och lägga under tomtarna så blir det nog ännu finare. Såg lite tomt ut nu när jag ser bilden.

Ha en trevlig kväll!


                                                                           Blomsterdesign

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...