torsdag 8 mars 2012

Vad hände egentligen..

med våren. Var tog den vägen??
I morse när jag rullade upp rullgardinen så blev jag verkligen förvånad, det var helt vitt ute...
Vi trodde ju att våren hade kommit för att stanna men tydligen inte.
Man blir lite besviken när vädret luras så..
Vi har ju börjat att så fröer, köpt penséer, tagit ner trädgårdsmöblerna från vinden, vårstädat uterummet m.m och så blir det snö mitt i allt..
Men som tur var så har det försvunnit nu eftersom det har varit plusgrader hela dagen.
Nu hoppas vi att vi slipper se mer snö på mååånga månader.

Snödropparna ser ut att frysa...


Små söta knoppar på min blåbärsbuske.


Ha en fin kväll allihopa!
Tack till er som skriver små trevliga kommentarer. Blir så glad av att läsa dem.
Roligt att jag även har fått några nya följare!
Välkomna!

1 kommentar:

  1. De ser lite vilsna ut där i snön. Vad glad jag är att du kommenterade hos mig så att jag hittade hit. Ska bli roligt att följa din blogg.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...