söndag 12 februari 2012

Fint i fönstret..

Igår kväll efter jobbet gjorde jag om lite i föntret i köket.
Jag tycker att det är så fint när man ha levande ljus i fönstret.
Jag brukar ha massor av ljus inne i rummet men inte i fönstret.
Ljusstakarna är gjorda av betong men är vitmålade. Jag pyntade ljusen med små zinkhjärtan som
jag knöt fast med en metalltråd.
Annars hade det nog blivit lite för vitt...


Zinkhjärtanen finns snart att köpa på Blomsterdesigns webshop: http://www.blomsterdesign.net/
kostar 25kr st. hör gärna av er om ni är intresserade så kan jag skicka dem innan de kommer ut i webshoppen.



                 

Vi har fått lite snö nu under natten så jag ska ut och skotta lite innan jag ska till jobbet...
Ha en härlig söndag!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...