onsdag 22 februari 2012

Utlottning hos BLOMSTERDESIGN

Tänkte att det var dags att ha en liten utlottning här hos mig.
2 st söta tyghjärtan ska jag lotta ut.
Hjärtanen är 20cm.
Olika söta spetskanter är påsydda på hjärtat . De doftar svagt men med en fräch blomdoft.

Utlottningen varar från den 22 februari - 6 Mars.

För att vara med i utlottningen gäller följande:

1 lott =      Skriv en kommentar
2 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare
3 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare & länka till min blogg med tävlingsbilden från din blogg
4 lotter = Skriv en kommentar, bli min följare, länka till min blogg med tävlingsbilden från din blogg &  Lägg till mig i din blogglista som syns i kanten på din blogg

Skriv gärna hur många lotter du tar, så att jag vet. Vinnaren kommer att presenteras den 7 Mars.

Lycka till! 


Vill ni köpa dessa hjärtan istället så finns dem i webshoppen http://www.blomsterdesign.net/

8 kommentarer:

  1. Hej ! jag vill ju absolut vara med om din utlottning ! Tar tre lotter och hoppas på vinst ...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej, jag vill gärna vara med i din utlottning, 2 lotter tar jag och hoppas på vinst.
    Vänliga hälsningar
    AnnKatrin

    SvaraRadera
  3. Är gärna med med en lott
    på chans att vinna hjärtlig pott
    /Kicki
    vartomtsnabelahotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hittade precis hit till din fina blogg. Spännande att du har webshop också. Jag vill gärna vara med i din utlottning av de söta hjärtanen. 4 lotter tack:)).
    Ha en fortsatt skön helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Härlig utlottning! Jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-

    SvaraRadera
  6. Hej! Så söta hjärtan du lottar ut.
    Vill hjärtans gärna vara med i utlottningen.
    Blev såklart följare av din fina blogg.
    2 vinstlotter tack!
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med på ditt lotteri.
    2 lotter får det bli.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hej Hej! Jag tar gärna 2 lotter :)

    MVH
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...