måndag 6 februari 2012

SIA home fashion..

Idag har jag varit på "inköpsresa" med jobbet.
Jag har varit och besökt SIA.
Där fanns sååå mycket fint att man nästan ville köpa allt..
Sia har väldigt mycket fint.

Lägger ut lite miljöbilder från deras utställning:


Här är vårens nyheter. Ljus med lantlig känsla och med svaga blåa detaljer.
Snyggt och fräscht
 

  


Min favotit på den här bilden är det fina stora fatet med de små porslinsvaserna med pärlhyacinter i.
Snyggat att ha på ett stort bord.


Kuddarna som ligger på stolen är väl söta?

Tänk denna härliga turkosa krukan med ett fint olivträd i....
i uterummet...


Fler inspirationsbilder kommer i veckan.
Jag tog massor av foto när jag var på Sias utställning

1 kommentar:

  1. Sia utställning är alltid lika faschinerande..
    Härliga bilder !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...