tisdag 11 februari 2014

Bloggproblem och praktisk ljusstake

En praktisk ljusstake är denna fina i zink. Lyfter man på locket kan man förvara ljus eller tändstickor i den. 
Runt själva ljushållaren kan man dekorera med lite olika saker som te.x snöre eller murgröna.


Under några veckors tid har jag fått mellan 20-150st anonyma kommentarer per dag här på bloggen. De syns inte här men de kommer till min mail som vanliga kommentarer vilket är jätte irriterande. Eftersom alla kommentarer är på engelska och hänvisar till att besöka olika sidor så måste det vara något spam av något slag. Nu har jag ändrat så att endast personer med ett registrerat googlekonto kan kommentera här på bloggen och på så vis hoppas jag att jag blir av med problemet. 
Jag hoppas att ni "riktiga" personer ska fortsätta att kommentera som vanligt.
Har någon annat något tips på hur man kan bli av med lotsats kommentarer så tar jag tacksamt emot tips.


Blomsterdesign




3 kommentarer:

  1. Hej!
    jag spärrar mina skräpmejl.
    Jag har med min zinklåda som jag vann hos dig i min dagbok i AoT i det senaste nr.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att det såg jag! Finfint reportage!

      Radera
  2. Verkligen fin ljusstake, perfekt att förvara stumpar i! Jag har fått några konstiga kommentarer men de tog jag bort direkt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...