onsdag 19 februari 2014

En turkos kanna...

Även om jag har massor av saker i skåpen här hemma och att jag driver min egna webbutik med massor av inredning så köper jag ändå nya saker till hemmet. Eftersom jag också jobbar i en annan inredningsbutik med massor av fina saker så blir det att jag handlar många saker där också. Jag behöver egentligen ingenting men ibland när jag ser någon som jag verkligen gillar så måste jag bara köpa det med mig det hem...
Det är den största nackdelen med att jobba med fina saker, att man vill ha allt!

En turkos kanna som jag just nu använder som vas är mitt senaste inköp. Rosorna fick jag på alla hjärtans dag av sambon så det passade perfekt att få använda kannan direkt.



Ljusstakarna i köket har fått nya ljus så att det matchar den nya kannan.


Blomsterdesign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...