fredag 11 januari 2013

Solig fredag och fina stenar

Vilket fint väder det har varit idag! Ett par minus grader och sol, det är precis vad man behöver en dag i januari som annars brukar vara lite grå.
Jag tog med mig nya kameran (!) och begav mig ut på en liten tur ner på stranden i hopp om att hitta något roligt att fota. Men det blev tyvärr inga strandfynd som jag hade hoppats på så det fick bli några foto på några stenar.
Stenar finns i alla former och färger och väldigt fina tycker jag. Jag har många olika stenar i trädgården och det kommer dit nya lite då och då.
 
 


Blomsterdesign i Landskrona



7 kommentarer:

  1. Här har det varit snöstorm och svinkallt :-) Jag ska gå på torsdagen och biljetterna ska komma en månad innan. Det ska verkligen bli så roligt, lite overkligt just nu men så skoj.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! De behövs en snöig dag som denna. Var inte alls beredd på snö som kom.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag delar verkligen din passion för stenar och stränder, det är så himla härligt att gå där med kameran och fånga allt det vackra, idag blir det nog att fota istappar för min del!
    Ha en härlig helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Kul att se en till som gillar stenar. Tror det är lite tjejbacillvarning på det faktiskt. Verkar vara många kvinnor som släpar stenar över halva jordklotet (eller tvingar sina män:-)).

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att gå på stranden och titta på stenar i januari... här är det mycket snö kvar ännu. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  6. Oj..så härligt att gå på stranden! Fina bilder med den nya kameran :)
    Här är det massor med snö och -25 grader så det dröjer innan jag kan gå på stranden.

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Åhh så vackra bilder från stranden och stenarna !
    Det är så rogivande att vandra efter en strand och
    finns det dessutom vackra stenar är ju lyckan total !
    Jättefina bilder med nya kameran !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...