tisdag 21 augusti 2012

VINNAREN ÄR......

NR 5!!
En värdig vinnare tycker jag!
En charmig, rund flotte med en badtunna, utedusch och fina blommor.
Vackert och stilrent när man väljer 2 eller 3 färger som passar ihopa. Kan lätt bli lite rörigt när man blandar många färger..
Pricken över allt tycker jag är citronerna som ligger längst fram. Jätte fint!
Visst blir man sugen på att hoppa i?
Denna fina badtunna hade jag gärna haft i trädgården. Mysigt att bada i den en höst eller vinterkväll.






Blomsterdesign i Landskrona

2 kommentarer:

  1. Jag visste det! Sååå fint. Var det din favorit oxå eller? Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej...trist att det inte fungerar att kommentera för dej, men jag
    kan i alla fall :)
    Gud vilken fin flotte...så mycket ideer det finns....!
    Vad fint ditt rabarbeblad blev, väntar spänt på de andra sakerna....

    Ha en fortsatt bra kväll
    Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...