torsdag 23 augusti 2012

Fjäril vinga...

Vackra fjärilar finns det gott om på fjälilsbusken eller bruddleja som den också heten.
Tyvärr har jag ingen i min trädgård och har ingen plats heller så jag får njuta av den någon annan stans, som i en av Landskronas fina parker...
Nu är det dags för ännu en marknad det är den stora trädgårdsfesten på Sofiero som börjar i morgon och som pågår ända till söndag. Tre härliga dagar fyllda med blommor, växter, trädgård, försäljning, inspiration och massa annat.
Jag ska vara med och sälja saker hela helgen så jag hoppas på bra väder så att det kommer mycket folk.
Idag har jag förberett en massa saker till marknaden, gjort kransar, planteringar, köpt blommor m.m
Bilder från Sofiero kommer i helgen...







Blomsterdesign i Landskrona

2 kommentarer:

  1. åååå så roligt vad duktig du är. Hoppas många besökare hittar till dig. Ha en fin helg och kram på dig/INgela.

    SvaraRadera
  2. Ahh! Så det var du!!! Hoppas att vi springer på varandra igen. Och jag hoppas att du är nöjd med helgens evenemang på Sofiero.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...