söndag 21 december 2014

Granen är klädd och ljusen är tända

Idag har det varit en sådan där skön söndag som man behöver ibland. Tagit det lugnt på morgonen, gått en lång runda nere vid havet, myst i soffan och putsat alla fönster efter stormen Alexander som besökte oss förra veckan.

Granen är klädd sedan förra helgen och det blev samma pynt som jag brukar ha. Vitt och silver. 
Jag väljer endast två färger på julgranspyntet men jag blandar gärna olika former i stället som te.x hjärta, stjärnor, fåglar, istappar och kulor.







3 kommentarer:

  1. Så himla fint med en vit gran, det blir snyggast när man håller sig till en färg tycker jag! God-Jul

    SvaraRadera
  2. Vacker julgran. Jag har samma pynt i granen år efter år... Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en fin liten gran.
    Ha en skön JUL
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...