onsdag 15 januari 2014

Plättar i luften

När alla julblommor och pynt är bortplockat så är det skönt att få in lite nytt och fräscht. Nya gröna växter gör verkligen susen.
En fin plättar i luften på båge är en favorit men jag lyckas inte hålla den vid liv många månader. Tyvärr.
Jag har bättre tur med plättar i luften utomhus, där har jag dem hur länge som helst. Jag köpte några i början av sommaren och de är fortfarande lika fina trots att de har stått utomhus hela "vintern"..
Vinter och vinter, det har ju inte hunnit bli det ännu om man tittar på termometern men enligt almanackan är det ju vinter i allafall. När det blir kallare så tänker jag ta in dem och försöka förvara dem inomhus och hoppas på att de överlever till våren.
Vi får se.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...