torsdag 28 mars 2013

Jobbhelg och tulpaner

Idag är det skärtorsdag och för många börjar nu en ledighet på några dagar... Skönt!
Själv är jag bara ledig i morgon sedan blir det jobb igen på påskafton, påskdagen och annandag påsk o.sv .... Det är väl den stora nackdelen med butiksjobb, att man faktiskt aldrig är ledig när alla andra är det... :-(
Men i morgon ska jag njuta av min lediga dag och hoppas få fixa lite i trädgården trots att det fortfarande finns snö kvar i rabatten. Det är dags att rymma upp på altanen och tömma lite krukor med gamla blommor från i höstas. I morgon hoppas jag på lite sol så att det sista av snön försvinner. Påsk och snö passar liksom inte riktigt ihopa...




Önskar er en fin helg!



Blomsterdesign


3 kommentarer:

  1. Kommer ihåg hur det var! Hoppas du får en härlig dag imorgon.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Det blir helgjobb här också men jag tar ledigt när det blir fint väder istället.
    Man skall väl ha någon förmån när man är egenföretagare.
    Glad Påsk på dig
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...