fredag 6 juli 2012

Mysig hörna med rostiga saker..

Hoppsan,  jag har ju inte varit här inne på nästan en hel vecka..
Tiden går så fort och det är mycket som ska hinnas med.
Idag har jag varit ledig. Skönt!
Jag, mamma, mammas särbo och mormor har varit ute på en liten "matrunda" i skåne.
Vi åt en god tomatpaj på ett ställe som heter Tometens hus.
Sedan åkte vi till Flickmans café i Sireköpinge. Där åt vi äpplepaj och citronkaka.
Mums!
Roligt att göra sådana små utflykter i bland.
I Flinckmans trädgård var där en liten trevlig hörna.
Under ett stort träd fanns en rostig gammal bänk och ett symaskinsunderrede som hade blivit ett bord med hjälp av en stenskiva. I trädet hängde en vacker takkrona också den var rostig.
Mysig idé tyckte jag. Tyvärr kan det inte bli verklighet i min trädgård eftersom vi inte har något stort träd. Inte något litet heller för den delen...


Här är utsikt över Rönneberga backar.


Prismor fanns det gott om. Man kan tydligen hänge dem överallt. t.om. utomhus.

Ha en trevlig fredagkväll!



Blomsterdesign i Landskrona 

1 kommentar:

  1. Verkligen en rostig hörna. Det var riktigt snyggt med prismorna mot rosten tycker jag och den söta ekorren... Kram och ha en bra dag! Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...