tisdag 15 maj 2012

Slottsträdgård...

Tisdagar är en härlig dag, då slutar jag tidigt från jobbet. Jag får gå hem redan kl 16. Tänk så mycket man hinner när man får några extra timmar på kvällen. Det är stor skillnad att vara hemma 16.30 eller som i vanliga fall 20.00
Idag har jag varit lite i trädgåden och klippt gräs och vattnat blommor. Det är inte klokt vad snabbt allt torkar när solen står på och det blåser lite.
Jag har ju en väldigt liten tomt. Jag har räknat ut att trädgården är på ca 120kvm.
Så den är väldigt liten.  Men den räcker till oss.
En annan trädgård som däremot INTE är så liten är trädgården som tillhör slottet Versailles, i Paris.
Den var enorm.
Vi gick och gick och vi kom ändå inte till slutet av trädgården.
Men där var väldigt vackert!




Här r en liten bild på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...