tisdag 22 april 2014

Solnedgång och härliga dagar

Påsken har verkligen varit härlig i år! Vädret har varit på topp och det har varit många sköna soliga dagar. Jag har varit ledig några av dem och jobbat några men jag är nöjd.
I kväll efter jobbet tog jag kameran med mig och gick ner till stranden. Solen höll precis på att gå ner i havet så jag fick några färgsprakande bilder. Tänk så länge det är ljust nu. Klockan var 20.30 när solen försvann ner i havet och det är ju fantastiskt att man kan vara ute så länge på kvällarna och det bästa av allt är ju att det fortsätter att bli ljusare för varje dag som går, iallafall i 2 månader till.

På framsidan av vårt hus finns denna Japanska lönn som för varje dag som går vecklar ut sina röda små blad. Lönnen fick bli modell på det första fotot i kväll. Solen syns i bakgrunden och ger ett fint motljus.  

Det går fort när solen håller på att gå ner. Kvällens bilder är alla tagna inom 5 minuter... 





Blomsterdesign

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...