söndag 8 september 2013

Betongkopp med rönnbär




Får det lov att vara en kopp med rönnbär?
Visst är rönnbär dekorativa att titta på och använda i olika arrangemang men att äta dem är kanske inte så vanligt... 
Jag har aldrig provat. Har ni?
Nu när vi har gått in i september så tycker jag att det passar bra att börja höstpynta lite runtomkring i trädgården och på altanen. Rönnbär och äpple hjälper till att få fram höstutseendet. 

Den här koppen är gjord av betong och är som en kruka. I våras hade jag pärlhyacinter i den och under hela sommaren så hade jag murgröneviol. Men nu är den fylld med massor av rönnbär. Mitt i koppen har jag lagt en blomma som prydnad, även den är gjord av betong.
Koppen kan köpas här för 129 kr
och  betongblomman här för 25 kr.




Blomsterdesign

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...