söndag 3 november 2013

Flytande äpple i zinkbalja

Det var lite att städa upp i trädgården efter stormen som hälsade på. I rabatten fanns inte ett enda löv kvar alla hade hamnat uppe på altanen i en stor hög istället. Så det var lätt att räfsa upp alla.

När allt var uppstädat och fint passade jag på att göra ett litet höstarrangemang med äpple.
Jag använde en stor zinkbalja som jag brukar ha som fågelbad på sommaren, jag fyllde baljan med vatten och lade i massor av gröna äpple och några flytkoppar. En vindstilla dag kan det vara fint att tända ljusen i baljan.







Ni som inte har anmält er till tävlingen kan göra det här:




Blomsterdesign

2 kommentarer:

  1. Vilken fin idé, det ska jag komma ihåg :-)
    /Liv

    SvaraRadera
  2. Enkelt men så fint!

    Jag fick precis ett mail med frågan var man kan få tag i zinkkransen jag har på bloggen. Jag har köpt min i en lokal liten blomsteraffär som inte längre finns kvar. Men eftersom jag vet att du har den i webbshopen så skickade jag länk till dig, så hoppas du får en ny kund :)

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...