tisdag 12 augusti 2014

Solnedgången i kväll och Formex på torsdag

Jag vet inte hur många gånger jag har fotat solnedgången denna sommaren. Det känns som flera hundra gånger i allafall. Och fler lär det bli, hoppas jag. Varje gång har solen bjudit på en färgsprakande vacker himmel!
I kväll var det faktiskt ganska kallt ute. Både blåsigt och kyligt och inte alls skönt. Så det fick bli en snabb tur på stranden och sedan hem igen.

I morgon kväll bär det av till Stockholm och på torsdag är det äntligen dags för FORMEX! 
Det ska verkligen bli spännande att titta på alla fina nyheter.
Vill ni veta vad som händer på Formex och få se lite bilder därifrån så kommer jag att visa dessa på instagram; blomsterdesign_net 

Nu är det dags att packa väskan inför den lilla minitrippen till Stockholm!








2 kommentarer:

  1. Hoppsan är det redan dags för Formex. Vad fort det går. Hösten pockar på minsann. Här ser jag ingen vidare solnedgång men väl en vacker måne på kvällen.
    Önskar dig en fin Stockholmsresa( vi får väl se bilder sen)
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Solnedgångar kan man inte fota för många gånger... ;-) De är alltid vackra och ofta väldigt olika.

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...