onsdag 8 januari 2014

Sista omgången - Bloggproblem

Nu har jag tagit in mina sista hyacinter och det är tredje omgången.
Dessa köpte jag i slutet av november och har haft de utomhus under hela tiden. Tack vare det varma vädret har de hållit sig fina utan att slå ut och samtidigt som jag har "förvarat" hyacinterna utomhus har de varit en vacker prydnad.
När alla har blommat över brukar jag spara de och plantera ut dem i trädgården så får jag nytta av hyacinterna igen.


Har ni haft problem med era bloggar?
Jag har ett litet problem som jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig med.
Jag får ca 15-30 st kommentarer varje dag från olika utländska bloggar. Kommentarerna är inte skrivna till mig och alla avslutas alltid med: visit my website...... 
oftast är det gamla inlägg som kommenteras.
Detta måste vara något virus eller något annat. 
Hur får jag bort detta? 
Tacksam om någon har ett svar!


Blomsterdesign



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...