tisdag 2 oktober 2012

Dörrkransar och inspiration

I Helgen som varit var jag med på en marknad på Fredriksdal som heter Mikaeli. Det är en typ av skördemarknad. Med massor av försäljning av närproducerade varor, grönsaker, frukter, kransar och mycket mycket annat.  Det var fint väder hela dagen och där var massor av folk, flera tusen personer gick och provsmakade och handlade i det fina vädret så det var verkligen lyckat! Jag hade gjort upp massor med dörrkransar, tyckte jag iallafall men innan klockan var ett så hade jag bara 1 st kvar. Som tur var tog jag några foto innan jag sålde dem.
Det mesta jag har använt är sådant som jag har plockat ute i naturen.

Jag har grejat och gjort om lite på altanen idag efter jobb men de bilderna visar jag senare i veckan.

 
Hösthortensia, mossa och söta hjärtan som är gjorda av näver

 
Rönnbär, äpple, mossa och murgröna på en riskrans

 
Samma pynt men på en mosskrans

 


Ha en fortsatt trevlig vecka!



Blomsterdesign i Landskrona

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Det kliar i fingrarna när jag ser dina alster. Kanske jag får tummarna loss till helgen, kanske inte...

    Kram o tack för inspiration!

    SvaraRadera
  2. Vad fint grejer du gjort gillar dem allihop :)

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tack för inspiration det var precis vad jag behövde.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  4. Nu får jag bråttom ut! Vilken inspiration.Tack!
    /Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...