söndag 1 juli 2012

Stilleben med murgröns viol

Hoppsan, såg visst att jag inte har varit här på flera dagar.. Så blir det ibland. Särslikt när det är fint väder.
Då är man ju inte inne så mycket.
Det har varit så fint väder hela helgen. Både varmt och soligt.
Hoppas att sommaren äntlligen har kommit för att stanna.
Igår kväll efter jobbet blev det liten tur ner till stranden. Soligt och nästan vindstilla. Härligt!
Sedan blev det en cykeltur med sambon in till stan, där spelade vi minigolf.
Så roligt det är. Men man gör det allt för sällan..

Idag efter jobbet har det blivit lite trädgårdspyssel...
Jag har fortsatt på mitt vit och lila tema och även på violtemat på altanen.
Här har jag planterat många murgrönsvioler. ( Viola hedera )

Krukorna ställde jag på mitt gjutna fat i betong.
 


 
En stor fundersam ängel i betong. Söt att både ha ute eller inne.
Finns i blomsterdesigns webshop
 

Ha en trevlig söndagkväll!



Blomsterdesign i Landskrona

2 kommentarer:

  1. Ibland flyger dagarna förbi, speciellt på sommaren. Visst är det härligt när man bara får vara i allt det vackra.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint, som vanligt hos dig. Härlig ängel och murgrönsvioler har jag aldrig sett innan. Ha en bra kväll du med. Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...