fredag 11 maj 2012

VINNAREN ÄR....

Lott nummer 12.
Hélena med bloggen Bland rosor och bladlöss.
Stort GRATTIS till dig!

Tack alla ni andra som har varit med och tävlar, det har varit jätte roligt att så många ville vara med.
Det blev hela 56 lotter som jag fick skriva. :-)

Vill ni så kan man köpa denna vackra torso i blomsterdesigns webshop den kostar 179:-.
Jag bjuder på frakten t.om 31 maj om det är någon som är sugen på att beställa en sådan. http://www.blomsterdesign.net/
maila gärna innan ni beställer så att jag kan plocka bort frakten.



Hélena, vill du höra av dig så att jag kan få din adress.

2 kommentarer:

  1. Men så roligt! Jag är helt paff! Tror inte mina ögon! Tack!
    Mejlar dig på studs :-) Weeehoooo!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...