lördag 7 april 2012

En liten påskhare..

En söt liten påskhare att ha som godisskål eller bara ha den som en prydnad framme på bordet.
Jag är inte så mycket för det här med att påskpynta. Jag tycket att färgerna är lite för intensiva. Blandar man för
många färger så tycker jag att det blir lite som ett tivoli...
Men den här skålan var söt. Jag gillar lite mjukare färger så att det lättare passar in i hemmet.
Nu har halva påsken redan gått, det går så  fort så man hinner knappt med.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig påsk och att ni får ledigt och kan njuta utav det.
Själv har jag jobbat alla påskdagar och ska jobba de två sista som återstår. Så det blev inget påskledigt för mig..



2 kommentarer:

  1. Ditt påskpynt är jättefint!Håller med får inte bli för starka färger.
    Visst är Zetas ett kanon ställe!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Söt han är din lilla hare. Synd att du har behövt jobba men det kanske du kan ta igen vid något annat tillfälle.

    Ha en bra vecka
    Kristina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...